September 4, 2009

knok... knok... hit da wall

aiya....

Assalamualaikum..

cam da lame gler x noreh nkt blog nie...
tebal lubang telinga kne perli ngn adk2 aku...
x derk ms nk wat blog... aduhyai... org x bz cam aku nie...
ssh nak carik ms nk usha... huhu.

so.. story rini..
alkalen.,.. sebuah sya.. pembekal sya dmn aku memerah kerngt nk
hulur wit wat blnja buka pose... aku ajk temn2 seperjuangan lain2..
msg2 dgn alsan msg... clos stori, depa x p.. aku ngn bbrpa
klik aku jerk yg g...

mak aii... mkn x igt. mklumlah,... bkn sng org nk blnja..
jdkn idup ini seindah impianmu... so.. aku menikmati buke pose aku..
nk dijdkan cter. 1/2 ikan bakar & burung puyhuh bakar & udg bakar aku x abehkan..
tetiba tigt ustaz ckp bulan ramadhan ni lar bulan utk kter m'awal dr jgn mmbazir..
so aku pun dgn wajah montel yg x tau malu nie... mntk plastik utk bngkskan lebihn
& dibawa balik... nak rs? mai lar...

so kowang cner? de x org blanje mkn?
belagak eik?? huhu 2lar.. ntah2 kowang lg ramai org blanjer bebuka pose..


wassalam

1 comment:

  1. salam. akhirnya update gak blog dik nor nih!!!
    teruskan usaha. hehehehe

    ReplyDelete