November 17, 2009

ranking hari nie.. 4/10

ditujukan khas utk mr. *****. skrg nie ader kat suatu tempat di sebelah selatan..

rini memang betul2 tensen... 1st time aku handel pasal pekerja asing.. aku x taw.. mcm2 lar yg aku penin.. ms yg sam disuruh buat itu, buat ini,... gile2 ..
wat do u expect mr *****...... mcm aku nie.. operater pertanyaan ngan pengeluaran ke??...
bila ada permintaan... terus ada production... kdg2 aku nyesal sgt... nape aku trima naik pangkat nie? bkn aku takut pada komitmennya... tp aku da taw kejenya mcm mana.. kdg2 org lam punya keje yg x selesai.. aku kene tanggung akibatnya..
ni sebahagian keje aku yg boleh diciter...

aku a.k.a qs (aku masih komit sal keje ne..)
aku a.k.a hr (org nk brenti or nk kje, or interbiu)
aku a.k.a admin (hal - pentadbiran)
aku a.k.a acc (urus payment kuar msk, gaji pekerja pn kne setel)
aku a.k.a despatch (g anta kurier, mskkan cek dlm bank, renew road tax lori2)
aku a.k.a pomen (sbb mesin potostat pun aku baiki, atap bocor aku kene pnggil org servis)
aku a.k.a MR (ISO pun kene jg... tp cam da lame x wat pemantauan)
aku a.k.a nama aku sendiri... huhuhu

kesemua kene pkir serentak.... aku cbe sabar.. tiap2 ari aku gtau diri aku.. pepun... igt... aku nk dok dekat ngan mak ayah aku... antara adik beradik yag da pegang ****.... aku jerk yg ada kelebihan duk kpg... sian kat mak.. mak salu ader mslh kt sekolah... if aku x sabar ngan keje aku,
aku blah dari comp 2.... xderk sapa nak dgr rintihan mak aku.. ayah... cam biasa... msh gagah...
masih boleh menepis org2 kiri dan kanan... tp mak... sebab 2 aku sabar dgn apa yg aku hadapi skrg nie... tiap2 x aku down... aku cbe sentiasa igt... syukur dpt keje kt kpg... dkt dgn mak ayah tersayang....

No comments:

Post a Comment